Kategorie:

Jak Twoja firma może poradzić sobie z wakacyjnym zastojem?

Odpowiedź na powyższe pytanie może wydawać się dla Ciebie oczywista. Musisz tylko nadal świadczyć doskonałe usługi. Jeśli prowadzisz firmę w turystycznych miejscowości, latem obleganych przez wczasowiczów to zbytnio nie zauważysz spadku obrotów. Większość firma jednak w tym okresie notuje zniżkę zysków. Jednak dlaczego nie skorzystać z tego dodatkowego wolnego czasu, aby wprowadzić w życie strategiczne i organizacyjne wskazówki?

Zoptymalizuj swoją stronę internetową

Istnieje wiele rzeczy, które można zrobić w lecie, nie tylko w celu wygenerowania większego ruchu podczas tych raczej powolnych miesięcy, ale także w celu przygotowania firmy do wzrostu ruchu i sprzedaży.
Czy wersja Twojej strony jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych w takim samym stopniu jak pod kątem komputerów? W czasach, gdy wielu konsumentów używa swoich smartfonów lub tabletów do wyszukiwania nowych produktów, lub usług, takich jak Twoje, powinno to być priorytetem.
Możesz również pozostać aktywny w mediach społecznościowych lub zbierać recenzje i referencje do opublikowania na swojej stronie internetowej, co sprawi, że Twoja marka pozostanie świeża w umysłach docelowych konsumentów.

Wzmocnij swoją strategię marketingową w okresie letnim.

Twój biznes może być powolny w okresie letnim, ale to nie znaczy, że musisz się zatrzymać. Na przykład, możesz rozdawać darmowe próbki, dodając element ograniczony czasowo, ustawiając poczucie pilności – z kampanią typu “Kup Y i otrzymaj darmową próbkę X, jeśli dokonasz zakupu przed 31 sierpnia 2021 r.”.
Jest to również dobry moment na wprowadzenie nowego programu lojalnościowego – przyciągającego nowych klientów i nagradzającego dotychczasowych. Możesz też sprawdzić nasz przewodnik, jak zorganizować imprezę o tematyce świątecznej w sierpniu. Niektóre firmy prowadzą takie wydarzenia, które mogą przynieść niesamowite rezultaty w krótkim i średnim okresie czasu.

Wypróbowywanie nowych strategii sprzedaży

Zawsze są rzeczy, z którymi można eksperymentować w zakresie marketingu lub bardziej operacyjnych aspektów działalności, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż i przychody w okresie letnim. To dobry czas, aby spróbować wykorzystać nowe aplikacje. Może okażą się przypadne kiedy jesienią sprzedaż wróci do normy.

Zadbaj o porządek

Bez względu na to, ile czasu masz dostępnego latem, zawsze będziesz miał papierkową robotę do zaktualizowania, bałagan do wyczyszczenia lub sprzątanie do zrobienia, z których wszystkie pomogą Ci powitać okresy letniej aktywności z większym spokojem. Ponadto, daj sobie trochę czasu, aby zrobić krok wstecz od swojej działalności w ogóle i dostroić swoje cele na resztę roku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *