Kategorie:

Jak promować wydarzenie? Kluczowe kroki do sukcesu

Potencjalne korzyści z organizacji imprezy są znaczące. Skoro 90% konsumentów twierdzi, że dokonało zakupu produktu lub usługi w wyniku wydarzenia, nic dziwnego, że coraz więcej firm stara się wykorzystać je jako potężną dźwignię marketingową.

1. Zdefiniuj swoją publiczność.

Pierwszym krokiem, jaki należy podjąć, myśląc o tym, jak promować wydarzenie, jest dokładne określenie, kto ma się na nim pojawić. Mniejsza grupa potencjalnych klientów, którzy są szczerze zainteresowani Twoim biznesem, będzie o wiele bardziej interesująca niż przytłoczenie przez ludzi, którzy są bardziej zainteresowani Twoimi przekąskami. Zacznij od swojej grupy docelowej, to ona powinna być Twoim priorytetem.

2. Tworzenie skutecznych treści.

Jeśli zrobisz to dobrze, skuteczny content może naprawdę pomóc zwiększyć świadomość Twojego wydarzenia. Zdjęcia, filmy i wpisy na blogach są świetnym sposobem na budowanie treścii mogą być wykorzystane do bezpośredniego linkowania do wydarzenia.

3. Utwórz zaproszenie.

Sugerujemy, aby był on prosty; wspomnij o podstawowych informacjach, takich jak miejsce i czas, główni prelegenci i to, co goście zyskają dzięki uczestnictwu w wydarzeniu. Utrzymując zaproszenie krótkie, spersonalizowane i atrakcyjne wizualnie, Twoja publiczność jest bardziej prawdopodobne, aby zwrócić uwagę i zapamiętać szczegóły. A jeśli chodzi o media komunikacyjne, badania pokazują, że e-mail jest najbardziej efektywnym sposobem dotarcia do gości.

4. Udostępnij na portalach społecznościowych.

Media społecznościowe to jeden z najlepszych sposobów na reklamowanie wydarzenia i dzielenie się treściami i zaproszeniami, które stworzyłeś w krokach 2 i 3 za darmo. Rozważ możliwość wygrania nagrody lub darmowego wejścia, aby zachęcić ludzi do samodzielnego dzielenia się wydarzeniem. Wynik? Bardzo tania reklama dla Ciebie i więcej bodźców dla Twoich klientów, aby uczestniczyć w imprezie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *